Dieta kolagenowa czyli kilka słów o zdrowiu

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Filament.io 0 Flares ×

Kolagen, co to w ogóle jest?
Otóż moi drodzy coś, co jest niezbędne dla każdego z nas.
Fachowo – białko fibrylarne stanowiące główny składnik substancji międzykomórkowej organizmów zwierzęcych , nadające tkankom odporność na rozciąganie . Występuje praktycznie we wszystkich tkankach zwierząt , pełniąc rolę głównego białka strukturalnego .

Co więcej?
Otóż przybliżę Wam trochę informacji, zachęcając byście odkryli tak jak ja tę książkę, przeczytali, przestudiowali i być może nasunie się Wam wniosek taki jak mi.
Tak prosto i tak mało nam potrzeba by czuć się lepiej.
Zapomniany przez ludzi kolagen powinien wrócić na salony!

Dieta kolagenowa.
Zdrowie, młodość i uroda w 28 dni
Josh Axe
Wydawnictwo Septem

 

Kolagen posiada wyjątkowe cechy: jest bardzo elastyczny, a jednak niezwykle wytrzymały. Chroni narządy wewnętrzne takie jak nerki, żołądek czy wątrobę tworząc wokół nich podtrzymującą je w miejscu warstwę ochronną. W układzie odpornościowym pełni rolę obronną, zapobiegając ingerencji drobnoustrojów, toksyn oraz komórek rakowych.

By pozyskać wartościowy kolagen potrzebujesz naturalnego jedzenia.
Proste jedzenie zawiera najwięcej zdrowego kolagenu.
To tak już zapominane podroby, wszelkiego rodzaju galarety, także owocowe. Kurze łapki (wywar) to jedno z najbogatszych źródeł kolagenu.
Niestety, mało kto ma dzisiaj czas na produkcję własnych podrobów, galaretek czy wywarów mięsnych. Większości z nas pozostaje więc drugie źródło czyli suplementacja

Najwięcej kolagenu zawierają galarety, te rybne czy wieprzowe, galarety owocowe, podroby (serca, wątróbki), salceson, golonka, wywar z kurzych łapek. Ryba w galarecie czy żelatyna. Pamiętaj, że kolagen syntezuje się w obecności witaminy C, dlatego w Twojej diecie nie może zabraknąć owoców i warzyw bogatych w tą witaminę. Zadbaj też o dostarczanie witaminy A i E. Jeżeli nie masz czasu czy możliwości jeść posiłków z kolagenem każdego dnia, pozostaje Ci suplementacja  i witaminą C.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, przeczytać dokładne zalecenia, otrzymać dietę, sięgnij po tę książkę. Tam znajdziesz wszystko.

Opis książki

Aby dobrze się czuć i świetnie wyglądać, trzeba zdrowo jeść. Rzadko jednak wiemy, czym właściwie jest zdrowe odżywianie. Zalecenia w tym zakresie zmieniają się dynamicznie – dotyczy to zarówno oficjalnej dietetyki, jak i modnych diet lansowanych przez celebrytów. Ostatnio szczególnie dużym zainteresowaniem cieszy się kolagen. Jest to białko charakteryzujące się specyficznym połączeniem aminokwasów – niezwykle istotne dla zdrowia. Funkcjonowanie mięśni, stawów, skóry, jelit, układu odpornościowego i wielu innych organów jest od niego uzależnione. Czy warto więc systematycznie wzbogacać dietę w kolagen?

Owszem, warto!
Jak zrobić to dobrze, dowiesz się z tej książki.
Dzięki niej zrozumiesz, jak działa kolagen i dlaczego jest tak ważny dla organizmu. Dowiesz się, co mówi nauka o bezpiecznym odzyskiwaniu witalności, przywracaniu równowagi hormonalnej i poprawianiu odporności za pomocą diety kolagenowej. Nauczysz się także dostarczać sobie kluczowych składników i wykonywać odpowiednie ćwiczenia, dzięki którym Twoje ciało będzie sprawnie produkować kolagen.
Zapoznasz się z dwoma różnymi planami dietetycznymi i mnóstwem sprawdzonych przepisów. Książka zawiera wiele praktycznych porad i konkretnych wskazówek, dzięki którym już niedługo będziesz się cieszyć sprawnością, zdrowiem i urodą!

W tej książce:

  • co nauka mówi o kolagenie i jego znaczeniu dla zdrowia
  • jak kolagen wpływa na regenerację i odmłodzenie organizmu
  • informacje o produktach bogatych w kolagen oraz korzystnych ziołach i olejkach
  • kolagenowe terapie dla skóry, jelit i układu odpornościowego
  • szczegółowe plany diet
  • najlepsze przepisy na kolagenowe pyszności

Kolagen? Twój niezawodny patent na młodość i urodę!

PAMIĘTAJ: KAŻDY Z NAS POTZREBUJE KOLAGENU. KAŻDY!

Print Friendly, PDF & Email
0Shares

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *